Skip to content Skip to footer

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jaką powierzchnię ma studio?

Studio ma około 140m2.

Czy w studio jest winda?

W budynku znajduje się winda towarowa. Prosimy o wcześniejszą informację o chęci korzystania.

Czy na terenie studia znajduje się parking?

Posiadamy dwa darmowe miejsca parkingowe dla klientów. W weekendy i dni wolne od pracy ilość dostępnych miejsc jest większa. 

Czy będzie nam ktoś przeszkadzał w trakcie sesji?

Przez cały zarezerwowany czas studio traktujemy jako waszą prywatną przestrzeń i nie będzie nikogo z nas na miejscu w trakcie sesji. Nie dzielimy studia na części, więc otrzymujesz całość do swojej wyłącznej dyspozycji.

Czy mogę wynająć tylko jedną aranżację?

Ze względu na to, że studio jest niepodzielne i wszystkie aranżacje znajdują się w jednym pomieszczeniu, cena najmu zawiera dostęp do wszystkich aranżacji i otrzymujesz całe studio do swojej dyspozycji. Dzięki temu istnieje opcja miksowania mebli pomiędzy wybranymi strefami.

Jakie meble są do dyspozycji?

Aranżacje w studio często są zmieniane, a meble wymieniane, dlatego warto obserwować nasz Instagram, by być na bieżąco. Jeśli zależy Ci na konkretnym meblu, zapytaj o dostępność. Zapraszamy do zakładki wnętrza.

Czy studio posiada aranżacje sezonowe?

Oczywiście! Staramy się dopasowywać aranżacje do zbliżających się świąt, pór roku i innych wydarzeń. Posiadamy dekoracje do aranżacji jesiennej, świątecznej zimowej, walentynkowej, wiosennej i wielu innych.

Czy dodatki do stylizacji są darmowe?

Tak, wszystkie dodatki typu okulary, torebki, kapelusze, biżuteria znajdujące się na terenie studia są wliczone w cenę najmu i można śmiało z nich korzystać. 

Czy na miejscu można przedłużyć najem studia?

Jeśli po Twojej sesji nie ma kolejnego klienta, nie ma problemu z przedłużeniem najmu. Wystarczy zgłosić to pracownikowi studia godzinę przed zakończeniem najmu.

Czy mogę przyjść na sesję ze zwierzątkiem?

Ze względu na białe meble w studio nie akceptujemy zwierzaków.